Dvoboj Essence "all about matt!" pudera

10:23:00



Kako imam oba, odlučila sam vam danas donijeti jednu usporednu recenziju i upoznati vas s oba fiksirajuća pudera. :)







Krenimo najprije s kompaktnim puderom.


Dolazi u standardnom pakiranju za kompaktni puder, košta oko 23 kune i za to dobijete 8 grama proizvoda. Prilikom nanošenja se trusi, a nerijetko na kistu ostane previše proizvoda, tako da ga obavezno morate otresti prije nanošenja na lice. Praktičan je za putovanja, jer se, za razliku od "loose" pudera, ne može rasipati po torbici. Ipak, pakiranje nije nešto pretjerano čvrsto, i bojim se da bi ovaj mehanizma za otvaranje nakon učestalog korištenja mogao pomalo olabaviti. Također, sumnjam da bi preživio više od par padova. Već sam prije koristila Essence kompaktne pudere i ni na jednom mi poklopac nije ostao čitav do kraja korištenja, pa sam malo skeptična.



Na licu dobro izgleda, fino matira, a ja ga trebam popravljati tek nakon 6 sati nošenja. Ipak, kao što sam rekla, zaista trebate paziti na to da otresete višak proizvoda, jer sigurno ne želite izgledati kao da vas je netko posuo brašnom po licu....

 A sad, puder u prahu. :)


Opet, standardno pakiranje za puder u prahu, cijena je oko 33 kune, i za tu cijenu dobijete 11 grama proizvoda. Isplativiji je od pudera u kamenu, i imam osjećaj da se sporije troši. Možda zato jer ne mogu točno odrediti koliko ga je preostalo? Nisam sigurna, možda. Ipak, koristim ga već više od pola godine  gotovo svakodnevno, i mislim da sam potrošila otprilike 2/3 proizvoda, što je fantastično. :) Lako se nanosi, ali kao i kod prethodnog, na kistu zna ostati višak proizvoda pa ga morate otresti. Čini mi se da je nekako "laganiji" od prethodnog, kompaktnog pudera i da na licu ljepše i prirodnije izgleda. Ipak, za razliku od njega nije naročito praktičan za putovanja, jer bi se mogao rasuti po torbici ako ga nespretno zatvorite.

Moja presuda:
Usprkos toma što su oba pudera fantastična, dajem laganu prednost puderu u prahu. Prirodni izgled i veća isplativost su pobjedili. Ipak, oba su pudera odlična za tu cijenu i definitivno ih preporučam svima. :)

Ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

Jeste li isprobali Essence "all about matt!" pudere?
Kako su vam se svidjeli? 

Do čitanja, Nikol :*

You Might Also Like

10 komentari

  1. Mislim da je puder u prahu izbačen iz prodaje? :/
    Koristim kompaktni puder i bolji drogerijski nisam probala. Jako je jeftin, radi svoj posao, meni je odličan :) Svaka čast essence-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije nije, samo je dobio novo pakiranje (prije je imao neka ljubičasta slova ako se ne varam).
      Potpuno se slažem, puder im je pun pogodak. :D

      Izbriši
    2. Anonimno5/19/2014

      Je izbacen je iz prodaje, nema vise ni tog s crvenim slovima, samo kampaktni :)

      Izbriši
    3. Stvarno? A bed, nisam znala uopće :(

      Izbriši
  2. Hvala na ovom postu, baš se dvoumim između ta dva. Kod mene je ovog u prahu ostalo viška u lokalnoj ljekarni pa ga mogu kupiti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjooooj baš mi je drago što sam tako pogodila. :) Nadam se da će ti odgovarati! :D

      Izbriši
  3. Imam kompaktni puder i iskreno dosta sam zadovoljna sa cijenom i omjerom kvalitete. Puder u prahu koristim od catrice-a, ali mislim da ne bih pogrijesila ni sa essence-ovim. Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! :D Nakon što sam potrošila oba, uzela sam she-ov "mineralni" puder u prahu i užasno se razočarala. ;/

      Izbriši
  4. Zanimljiv članak, svakako uvijek volim pročitati reviewe šminke prije nego što ih odlučim kupovati. dvoboj moda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa. :) Svakako je najbolje dobro se informirati prije kupovine nekog proizvoda, vjerujem da se nikom od nas ne bacaju novci na stvari koje nam ne odgovaraju.

      Izbriši

Subscribe