Outfit post: You can sit with me

18:53:00






Još jedan outfit post na bolgu. :)






Za danas sam vam pripremila jedan više casual outfit, koji je po meni idealan za neko opušteno švrljanje po faksu. Iako inače više volim neke klasične outfite, kao onaj koji ste mogli vidjeti u prethodnom postu, ponekad volim izaći iz svoje zone komfora i nabaciti nešto neuobičajeno za mene. U ovom outfitu je naglasak definitivno na cvijetnim tajicama, koje jaaaako odvalče pažnju, pa sam pokušavala ne pretjerivati s modnim dodatcima i bojama na sebi. Zbog toga i nosim samo (više-manje) jednostavnu ogrlicu iz H&Ma, te se cjelokupni outfit sastoji od nekih neutralnih boja (izuzev tajica, naravno). Makeup je također prilično jednostavan; debela crta tušem, obrve lagano naglašene Anastasia sjenilom za obrve te Labello na usnama.







Where to buy?
Parka - Pimkie
Tajice - H&M
Majica - Zara
Patike - mass
Ogrlica - H&M
Torbica - H&M


Kako vam se sviđa današnji outfit?
Jeste li ljubitelj ovakvih casual kombinacija, ili vam klasične bolje leže?

Ako vam se sviđa naš blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. 


Do čitanja, Nikol :*


You Might Also Like

4 komentari

  1. Tajice su super, inače ja obožavam šarene hlače, s razno raznim printevima, pun mi je ormar ludih hlača, koje na kraju nemam s čim iskombinirati. :Đ Jako lijepo si ti to iskombinirala i post mi se baš sviđa. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :D Ja sam isto prvo bila onak', kak da to iskombiniram, al s bijelom i crnom ide bez problema :)

      Izbriši
  2. Ajme tajice su zakon, ali majica *___* to je must have :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, mene je isto totalno oduševila, iako u zadnje vrijeme izbjegavam majice s printom. :P

      Izbriši