Essence #secretparty LE

12:05:00


Ako nas redovito pratite, zasigurno ste vidjele da nas je Essence nedavno počastio s nekoliko proizvoda iz njihove nove limitirane kolekcije pod nazivom #secretparty. Kako su nam se dopali proizvodi iz kolekcije, pročitajte u nastavku!

Cijela kolekcija sadrži: bronzer, rumenilo, sjajila (2 nijanse), sprej za tijelo, preslatki kabuki kist, lakove (4 nijanse), sjenila (2 nijanse) i naljepnice za označavanje čaša. Dostupna je u Müller i dm prodavaonicama.

Od sveg navedenog, ja sam dobila rumenilo, lak, sjajilo, sjenilo te naljepnice za čaše.





Krenimo s lakom za nokte. Čim sam vidjela da dolazi nova kolekcija, lakovi su me odmah privukli. :D Dolaze u crvenoj, narančastoj, plavoj i mint nijansi, koju sam ja dobila. Naziv nijanse je 01 swimming pool to go , što bi mene asociralo na neku svijetlo plavu, a zapravo se radi o jednoj ljetnoj tirkiznoj nijansi. Za cijenu od 15,90 kuna dobivate 8 ml laka. Četkica je klasična essence (nešto deblja, rezana u krug), i lak se nanosi prilično ravnomjerno. Meni se ova nijansa jako sviđa i mislim da je odlična za ljeto! Potpuna prekrivenost dobiva se s dva sloja, i, iako mu trajnost nije jača strana (2-3 dana, uz pranje suđa i slične aktivnosti u vodi), ja ga jako volim. :)



Prelazimo na sjenilo! Moje je u nijansi 01 glow of my life, tj neka shimmerasta brončana boja. Iako imam nekoliko sličnih sjenila i ovo mi se jako sviđa. Bolje je nego Essence sjenila koja sam već imala priliku isprobati, dosta je pigmentirano i drži dugo na kapcima čak i bez baze (nemam masne kapke, tako da ne mogu reći kako bi se ponašalo u takvim "uvjetima"). Jedini problem koji sam imala je s ambalažom; jedva sam ga otvorila. Jednostavno se prečvrsto zatvara. Zbog toga sam ga kod prvog otvaranja i uništila noktom... Šteta, ovaj flamingo reljef je inače baš sladak! Osim te sitnice, nemam zamjerki. Cijena sjenila je 15,90 kuna.




A sada, meni najdraži proizvod - sjajilo, to jest, "jelly gloss", kako su to nazvali u Essenceu.  Kratko i jasno - sjajilo nije ljepljivo i prefinog je okusa. Nije previše pigmentirano, već na usnama ostavlja samo lagani stain. Stvarno ga obožavam i volim ga nositi. Moje je sjajilo u nijansi 02 keep calm snd party on, koja u pakiranju izgleda narančasto, a na mojim usnama ružičasto. Čak i nakon što se "sjaj" skine, usne ostaju lagano obojene. Cijena sjajila je 15,90 kuna.



O naljepnicama neću puno pisati, mislim da su fora ideja, ja sam isprva mislila da su papirnate, a zapravo su silikonske i super prianjaju uz čašu (na slici fali flamingo naljepnica). Inače ih možete kupiti za 16,90 kuna.



O rumenilu vam neću ništa puno pisati jeeeer ga čuvam za vas! Uskoro vam pripremamo malo darivanje na facebooku, povodom 1000 fanova, pa će se u njemu naći i ovo rumenilo! Do tada možete ovdje uživati u njegovoj ljepoti. :D Njegova je cijena 25,90 kuna.



I to bi bilo to!

***PR PROIZVODI***


Kako vam se sviđa ova limitirana kolekcija?
Jeste li isprobale neki od proizvoda iz kolekcije?



Do čitanja,

You Might Also Like

4 komentari

  1. Essence mi ima predivne kolekcije :)
    Iz ove mi je najljepše rumenilo, a dopada mi se i boja laka kojeg si dobila, ali njihove lakove izbjegavam zbog slabe trajnosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, stvarno imaju super stvari. :D
      Da, to s lakom je malo nezgodno, ali kako sad ljeti često mjenjam boju na noktima, ne zamaram se previše slabom trajnošću. :P

      Izbriši
  2. Lak je presladak! Baš je slatka kolekcija :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe