Ljetni favoriti by Denise

18:03:00


Bye Bye summer, hello autumn!
Ljeto je skoro gotova, a jesen već pred vratima. Normalno da i ja imam neke proizvode koje sam često koristila u ovim vrućim mjesecima i koji su me odmah osvojili. Let's start!
 



Super Stay 24h Make Up od Maybelline New York-a. Fantazija! Vec ga duže koristim i baš sam ga potrosila. Mogu ga samo preporučiti. Prekrivanje je jako dobro, a lice uopće ne izgleda umjetno, ako kuzite što mislim. Izgleda skroz prirodno na licu i gotovo da se i ne primijeti da nosite make up. Ako vas zanima u detaljima, pišite u komentare pa ću napisati recenziju!



Oooonda Gliss Kur sampon za kosu. Potrošila sam šampon, pa sam rekla mami da mi uzme novi dok ide u dm. Inače sam koristila Fructis šampon i rekla sam joj da mi taj kupi ali nije. Uzela je neki drugi, a to je taj o kojem vam ja danas pišem, jer su bili na akciji dva za cijenu od jednog. Nisam od prve bas bila oduševljena, jer dok sam vidjela natpis „ Oil Nutritive“ mislila sam da će mi kosa biti masna od njega. Prevarila sam se, i to jako. Sad više ne mogu bez njega. Predivan je, miris je savršen i dugo ostaje na kosi. K tome je to mix šampona i regeneratora, tako da i češljanje poslije pranja upoće nije problem, što je na moru posebno praktično. Big like!




Long Lasting Lip pencil od Catricea sam kupila na sniženju prije nego što sam otišla na godišnji. Klasična crvena boja. Jako sam zadovoljna, dugo drži i ne sjaji se nego je mat. Mat ruževi su mi trenutno jako zanimljivi. Koje mi mat ruževe i sjenila možete preporučiti?

Sigurna sam da cu sve te stvarčice i dalje koristiti.

Nadam se da vam se svidio ovaj post.


Pusee, Denise

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe