Autumn must haves - dekorativa by Denise

21:14:00


Za vas smo pripremile novu seriju postova - autumn must-haves! Danas vam Denise predstavlja svoje dekorativne favorite!

*Catrice Eye'Matic eyepowder pen

Ovaj proizvod koristim već oko mjesec dana. Catrice Eye'Matic eyepowder pen u boji Al Cappuccino je odlično sjenilo za svaki dan. Jako se lijepo sjaji, a ipak je decentno. Boja je neka nude nijansa (naravno u asortimanu možete pronaci i druge nijanse), a finiš je sedefast. Ako koristite bazu za sjenila (ja koristim essence eyeshadow base) onda još dulje drži i boja je malo intenzivnija. Upotreba je vrlo jednostavna, nije vam potreban kist jer sjenilo ima neki kao spužvasti aplikator koji morate smočiti u poklopac kako bih ste dobili boju. Sjenilo kombinirano sa tamnim ružemm možete isfurati i za neki sexy večernji look. Definitivno jedna od najboljih stvari nove Catrice kolekcije! Košta 3,99 €, što bi bilo nekih 30-ak kuna, :)




*Kiko Pencil Lipgloss

Sjajilo za usne u obliku olovke, preedobra stvarčica! Kremasta tekstura koja se sjaji na usnama. Boja koju sam ja izabrala je tamna berry nijansa, prigodna za ovo jesensko doba. Inače trenutno jako volim mat ruževe, ali moram priznati da me ovo sjajilo oborilo s nogu. Nije za svakodnevni look, ali zato je dobar izbor za neke druge svečanije događaje, jer je stvarno posebno. Ja sam ga na primjer nosila na svadbu, stavila sam ovo sjajilo i crni tuš sa šljokicama. Divno je! Jedino što mogu kritizirati je činjenica ne izdrži bas dugo na usnama tako da ga nakon jela ili pića obavezno morate ponovno nanositi. Kiko na žalost nije dostupan u Hrvatskoj, ali njihove proizvode možete naručiti preko web-shopa (http://www.kikocosmetics.com/en-hr/). Ovo sjajilo inače košta 3,90 €, a u web shopu je trenutno na akciji po samo 2,90€, što je odlična cijena za ovako dobar proizvod. Preporučam!





I to bi bilo to od mojih favorita!

Što vi volite ove jeseni?
Kako vam se sviđaju moji favoriti?

Pusee, Denise

You Might Also Like

7 komentari

  1. Kiko olovka izgleda prekrasno i Božićno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajilo je divno, ja ih imam tri, meni su baš postojana, možda ovisi od nijanse, jer i po swatchu mi se čini da je tvoje kremastije !? I sjenilo jmi izgleda lijepo, nisam ih probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja još jednu svjetliju nijansu, ali ova tamnija stvarno kremastija. ;)

      Izbriši
  3. Kiko sjajilo u olovci mi je odličan proizvod. Imam ga u barbie roza nijansi i bolje je od mnogih ruževa. Ovo sjenilo nisam isprobala, ali djeluje mi baš ok za neke svakodnevne look-ove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za kiko sjajilo. :) A sjenilo je stvarno jako praktično, jer je kao u tom nekom obliku olovke pa ga je jako lako nanositi. :D

      Izbriši
  4. Sjenilo izgleda odlično a i čini se baš praktično. Sjajilo izgleda predivno baš jesenski :D

    OdgovoriIzbriši

Subscribe