Favoriti u veljači 2016.

21:29:00


Znam da je već polovica ožujka i da je zapravo malo kasno za favorite u veljači, ali na žalost zbog probelma s fotićom ih nisam uspjela prije poslikati. No, nadam se da vas ipak zanima koji su me proizvodi najviše oduševili u veljači. Ako je tako, nastavite čitati. :)

#Dekorativa


Uhh, kod dekorative mi se uvijek teško odlučiti, ali zato sam ovaj mjesec kupila nešto što me skroz oborilo s nogu - Maybelline Brow stain olovka za obrve! Moja stara olovka je bila pri kraju, i iako je bila relativno dobra, ova mi je baš zapela za oko. Još dok mi je Ivana s bloga Tour de beauty potvrdila da valja, morala sam ju imati. Stvarno je odlična, a ako vas zanima detaljnija recenzija, pišite u komentare!

#Preparativa


Cadeavera young pjena za umivanje. Bez razmišljanja! O ovoj pjeni sam dugo, dugo čitala kod blogokolegica Lucije s bloga Lux Lucis i prije nekih mjesec dana sam ju konačno kupila i ostala oduševljena! Ne isušuje, kožu, odlično ju očisti i skida čak i make up! Moram li još nešto dodati? :D Slučajno sam ju zaboravila poslikati pa sam sliku posudila odavde - link.

#Kosa


Nedavno sam se skroz prebacila na Elseve proizvode za njegu kose i jako sam zadovoljna. Trenutno koristim ovu liniju za jačanje kose i stvarno primjećujem promjene na kosi.

 #Fashion


U ovu dlakavu torbicu zaljubila sam još početkom siječnja i još uvijek ju obožavam . Naravno nije od pravog krzna, ali meni izgleda jako fora i mislim da doda neku posebnu notu svakom stylingu.

#Nokti


Catrice lak u nijansi 27 The Pinky And The Brain, koji sam dobila za Božić od Melani (što sam još dobila  možete vidjeti ovdje - link). Obožavam gaaa. :D Nijansa je predivna malinasta i izgleda odlično na noktima,a da ne govorim kako obožavam rozu.

#Random


Za rođendan sam dobila ovaj Braun silk-epil epilator i u međuvremenu se skroz prebacila na epilaciju, Obožavam ga!

#Glazba


Ovu pjesmu sam čula tek prije nekih tjedan dana, tako da nije skroz favorit iz veljače, ali eto. Iako inače ne volim baš takve nježne i mirne pjesme, ova me osvojila na prvu, a i Mia ima zaista predivan glas.
I to bi bilo to od mene!

U čemu ste vi uživali u veljači?
Imamo li nekih zajedničkih favorita?

xoxo Nikol



You Might Also Like

9 komentari

  1. Anonimno3/15/2016

    Vec dugo zelim epilator ali me strah kupiti ga zbog cupanja dlacica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se stvarno preporodila otkako ga koristim. :D Možda da prvo isprobaš kod prijateljice pa da vidiš dal ti odgovara. :)

      Izbriši
  2. Torbica dlakavica je prezakon! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakav ti je epilator? Kod mnogih sam pročitala da su morale odustati haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je iskreno super, ovo je kao neki "za početnike" hahaha. Za noge mi je ok, pazuhe sam probala, ali me previše boli... Mislim da dosta ovisi o tome dal imaš jaki korijen dlake ili ne i koliko ti je koža osjetljiva i koliko općenito podnosiš bol. :D

      Izbriši
  4. Ajme, baš se iznenadim kad Miju prepoznaju i ona izvan Slavonije i prepoznaju talent. :)))

    OdgovoriIzbriši

Subscribe