Essence TE Midnight Masquerade predstavljanje proizvoda + prvi dojmovi

13:56:00


Ako nas pratite na društvenim mrežama, mogle ste vidjeti da smo tamo negdje oko Halloweena od Essencea primile ovaj paketić! S obzirom da je ova kolekcija dostupna samo tijekom studenog, odlučila sam vam što prije prenijeti moje dojmove, zato se i ovdje ne radi o konkretnim recenzijama, već više o nekom mojem prvom dojmu.

Krenimo s ruževima!


Ovdje se zapravo radi o jednom duo proizvodu, kombinaciji crnog ruža i tekućeg ruža u boji koji zajedno tvore zanimljivi ombre efekt na usnama. Ako želite, možete ih nositi i samostalno, crni ruž je nešto kremastiji, dok tekući ruževi u boji pomalo isušuju usne. Nisu pretjerano pigmentirani, na usnama više izgledaju kao neki stain. Kod aplikacije tekućih ruževa samostalno imam osjećaj da sa svakim novim prelazom preko istog mjesta odnosim dio ruža, a i pomalo ih je teško nanijeti samostalno, a da ne izgledaju flekavo. Ako se odlučite za tu opciju, definitivno bih vam preporučila da ispod ruža nosite neku olovku. Crni ruž  možete koristiti i kao kremastu bazu za tamnija sjenila, što ćete vidjeti kasnije u postu.


Kao što na swatchevima možete vidjeti, ruž dolazi u dvije boje, 01 dance till dawn i 02 bloody marry me. Ako tražite mat ruž koji biste mogle nositi samostalno, slobodno preskočite, a ako vam se pak sviđa ovaj ombre efekt, definitivno vam mogu preporučiti ovaj proizvod (ali mislim da vam onda ne trebaju obje nijanse jer na usnama izgledaju prilično slično). Cijena ovog ruža je 25,90 kuna.





U cijeloj TE nalaze se i tri sjenila sa foil efektom, a nama je na isprobavanje stiglo sjenilo u nijansi 02 spooktacular night. Nijansa je nekako bakrena, naračasta, crvena, ovisi o osvjetljenju. Samo sjenilo je pomalo kredasto, ali se ne trusi prilikom nanošenja. Bez baze neće dugo izdržati na kapcima, tj. ostat će samo crno bazno sjenilo bez šljokica koje daju foil efekt. Meni su se kao najbolje metode nanošenja pokazali nanošenje kistom koji sam prethodno nasprejala s fiksatorom (konkretno, Avonov Magix prime&set spray) i nanošenje preko crne baze, tj ruža. No, prosudite sami. :)


Meni se sjenilo jako sviđa i mislim da je nijansa odlična za jesen! Ako i vama treba ovakva nijansa u kolekciji, za nju ćete trebati izdvojiti 23.90 kuna.


I, šećer na kraju - umjetne trepavice s "šišmiš" efektom. Inače nisam neki ljubitelj umjetnih trepavica, točnije lijepe su mi na drugima, ali sama nisam najvještija u njihovoj aplikaciji. Svejedno, odlučila sam ih isprobati! Na očima izgledaju jako zanimljivo, rekla bih čak i prirodnije nego što sam očekivala! Njihova je cijena 25,90 kuna.



Kao što vidite na slikama, aplikacija mi stvarno nije jača strana, ali mislim da dobro možete vidjeti kako izgledaju na očima. Osim toga, za ovaj eye-look sam koristila i gore spomenuto sjenilo te crni ruž kao bazu za isto.

Sve u svemu, ova kolekcija mi se baš svidjela, najviše sjenilo s foil efektom. 


Kako se vama čini?
Biste li isprobale ove proizvode?

***PR proizvodi***

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

8 komentari

  1. trepke su baš cool ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ne možeš proći nezamijećeno :D

      Izbriši
  2. baš ti je odlično ispao look :D
    jako mi se sviđa sjenilo <3 posebno s crnim ružem kao bazom, super ideja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3
      I meni je sjenilo favorit ;)

      Izbriši
  3. Iako je kolekcija stvarno predivna, kupila sam samo trepavice i odlične su mi. Razmišljala sam kupiti i sjenila, ali rijetko koristim pojedinačna sjenila, draže su mi palete. Eye look mi je prekrasan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dap, baš su kul trepavice! :D Hvala ti na komplimentu! :*

      Izbriši
    2. Nema na čemu :*

      Izbriši
  4. Trepavice su mi baš fora :) šteta što ih nisam uspjela kupiti

    OdgovoriIzbriši

Subscribe