MATRIX Biolage advanced krema za jačanje kose

15:47:00



Danas ću vam predstaviti jednog od mojih favorita  kada je u pitanju njega kose. Radi se o MATRIX Biolage advanced kremi za jačanje kose. Ovo je još jedan od proizvoda koji smo dobili u goodie bagu na Beauty Blog Dayu.

 Kada sam prvi put htjela isprobati proizvod, nisam bila sigurna kako da ga koristim. Zvuči smiješno, ali pošto se radi o kremi, mislila sam da će mi zamastiti kosu i da to nikako neće dobro izgledati. I iako na uputstvima piše da se nanosi na mokru, ja sam ga nanijela na suhu kosu. Za one koji ne znaju, moja je kosa prilično tanka i suha, izmučena od blajhanja (doduše imala sam samo pramenove, ali guste i po cijeloj glavi...) i bojanja i peglanja i svačega. Trenutno je u fazi oporavka pa joj pokušavam pružiti čim bolju njegu.


Dakle, kremu sam, prvi put nanijela na suhu kosu. I preporodila se - kosa mi je postala meka, zaglađena, a uz to je i predivno mirisala. :D Kod slijedećeg  pranja isprobala sam i nanošenje na mokru kosu i rezultat nije izostao - kosa je opet bila izuzetno meka i podatna.

Ono što mi pomalo smeta jest činjenica da ova krema ustvari ne daje nikakve dugoročne rezultate. Točnije, nisam primjetila da mi je kosa postala imalo jača ili da se na bilo koji način trajno promijenila. Nakon nanošenja, ona je lijepa i mekana sve do sljedećeg pranja. Ako ju nakon toga ne nanesete opet, kosa se vraća u staro stanje. Ipak, možda očekujem čuda, ali ako na proizvodu piše da je za jačanje kose, onda bi bilo dobro da ustvari ojača kosu, jel.


Usprkos toj mani, jako volim ovu kremu. Obožavam osjećaj pod prstima dok dodirujem kosu nakon što ga stavim. Jednostavno ju ne mogu prestati dirati, tako je mekanaaaa. :D

Pakiranje je plastično, prozirno, s naljepnicom na kojoj se nalaze informacije o proizvodu. Dobra strana pakiranja je svakako činjenica da u svakom trenutku vidite koliko vam je još proizvoda ostalo. Jako mi se dopada i pumpica za doziranje - izuzetno praktično rješenje.


Ovaj proizvod možete kupiti ekskluzivno u frizerskim salonima koji drže Matrix proizvode, a cijena mu je 134 kune (informaciju sam pronašla ovdje, a na istom linku možete odmah i naručiti ovaj proizvod).

Ja sam zaista jako, jako zadovoljna ovim proizvodom i definitivno vam ga mogu preporučiti. :)



***PR PROIZVOD***



Jeste li isprobale koji Matrixov proizvod?

Kako ste zadovoljne?
Možete li mi nešto preporučiti?



Čitamo se, 



You Might Also Like

2 komentari

  1. Isprobala sam Hydrasource sprej koji sam dobila na BBdayu i ono ok mi je, nisam ga zapravo pošteno ni koristila da bi mogla reći kaj više... Nekako mi primamljivije zvuči ova tvoja krema. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se oduševila, baš mi je super. :D

      Izbriši

Subscribe