New in - veljača i ožujak 2018

12:00:00

Zadnji new-in post stvarno je bio predavno, a iskreno rečeno, i ovaj je već trebao biti objavljen. Skupilo se već mnogo novih proizvoda koje vam želimo predstaviti, pa je krajnji čas da ovaj objavimo. Ako vam se neki proizvod posebno svidi, napiši nam komentar, a mi ćemo se potruditi da za njega svakako napišemo recenziju! Uživajte u čtanju!



Prvi proizvod je L'Oreal Paris Elnett pjena za kosu, koja obećava volumen i besprijekornu fen-frizuru. S Elnett proizvodima do sad sam imala samo pozitivna iskustva, pa bi me sve osim visoke kvalitete stvarno iznenadilo.

Garnierova nova linija coco water posvećena je kosi s masnim tjemenom i suhim vrhovima. To su problemi s kojima se obje borimo, pa se kupovina šampona iz te linije činila kao logičan potez. Mišljenja su zasad podjeljena, a krajnji sud još nije donesen. 

Syoss air dry volume pjena omogućuje vam lijepu i voluminoznu frizuru, iako ste možda pelijeni da je sušite fenom. Jako zanimljiv koncept za nas lijenčine koje ipak žele izgledati dotjerano. Mogu samo reći da je u vrlo kratkom vremenskom periodu postao veliki favorit.

Što se njege lica tiče, ni jedan posjet Mülleru ne može proći bez da kupimo neku Cadevera pjenu za umivanje. Isprobale smo <25 i 35+ verzije i obje nam se jednako dopadaju. Rekla bih čak da je jedina razlika miris.

Alba botanica hawaiian facial cleanser sam naručila s iherba nakon sto sam pročitala post o njezi koze kod Mirne s bloga Pale Canvas, čiji rad usput rečeno, obožavam. Meni je umivalica na prvu skroz ok, ne isušuje kozu, dok ju u isto vrijeme ostavlja stvarno detaljno očišćenom.

Olaz beauty fluid kupila sam na akciji, nakon što sam ga kod mame škicala zadnjih nekoliko godina. Nije previše hranjiva krema, više lagani losion koji je meni savršena podloga za makeup. Koristim ga svakodnevno i sve mi se vise sviđa.

Avon true nutra efects hidratantna kremu sam naručila jer mi se činila idealnom za svaki dan – lagana, u isto vrijeme hidratantna krema + SPF kao šlag na torti, ne može bolje! Ipak, nekako mi se nije bas svidjela, dugo joj treba da se upije u kožu, a to je vrijeme koje ja ujutro nemam.



Jako volimo isprobavati maske za lice, pa ni ovog puta nismo mogle odoljeti da ne kupimo neke nove. U našoj košarici našle su se naše prve Sheet-maske brenda Cadevera, zbog kojih smo se na 20 minuta pretvorile u pande. Osim njih odlučile smo se za Shaebens Hidratantnu i detox masku.


Kad su na kraju zimske sezone krenula sniženja Essence i Catrice proizvoda, nismo mogle odoljeti, a da ne nadopunimo svoje kolekcije komadima koji "uvijek dobro dođu". To su, na primjer, ove Essence All about nudes palete, zatim Essence Liquid ink tekući tuš za oči te Catrice The precious copper paleta. Ovo su stvarno komadi s kojima ne možete fulati (pogotovo po užasno nisim cijenama po kojim smo ih kupile), a omogućit će vam mnoštvo svakodnevnih, a zanimljivih lookova.


Na istom smo se sniženju opskrbile Essence camouflage tekućim puderom koji se već nekoliko puta pokazao kao stvarno odličan puder po stvarno niskoj cijeni. Slomili su nam srce kad smo saznale da izlazi iz stalne postave, no čini se da su samo mijenjali ambalažu, na što smo konačno odahnule (huh). Catrice Liquid camouflage, također je stalni stanovnik naših kozmetičkih torbica, te ni jedan makeup look bez njega nije potpun. Više ne brojim koliko puta sam ponovila njegovu kupnju. Wet'n'wild kompaktni puder sam uzela za probu, jer sam o photofocus liniji (prvenstveno o tekućem puderu) čula samo riječi hvale.

Wet'n'wild megaglo highlighter u nijansi Precious Petals sam kupila nakon sveopćeg hypa oko ovog proizvoda. Ako vas zanima kako se meni svidio, pišite u komentare.



Essence mat mat mat ruževi vrlo su kvalitetni za svoju cijenu, a na sniženjima se njihova kupovina još više isplati. Kupnja nijanse broj 02 perfect match je ponovljena kupnja, a nijanse 13 out of the box i 06 kiss me if you can novi su članovi naših maku up postava i nisu razočarali.

 
Još jedno područje koje smo dobro popunile jesu lakovi za nokte, našao se tu Sally Hansen set za gel-like manikuru (nijanse 026 Pink Prancer i 101 Top Coat) koji obećaje gel izgled i trajnost od 7 dana. Catrice ICONails lakovi najavljivali su promjenu formule koja je itekako bila potrebna, pošto su se meni prethodni redovito počeli skidati već 1 dan nakon lakiranja, što je izgledalo užasno neuredno. Ovaj lak u nijansi 10 Rosywood Hills je ok, ali trajnost mu i dalje nije jača strana, iako je sama nijansa apsolutno predivna. Essence color boost lakove također sam kupila na Essence sezonskim sniženjima koje je za mene super razdoblje za isprobavanje novih proizvoda. Ovi lakići u nijansama "instant passion" I "instant love" pokazali su se kao super rješenje kad trebam brzu manikuru jer se brzo suše, a 1 sloj stvarno dobro prekrije nokat, bez da izgleda patchy.
Osim svakojkih lakova, u ovoj su se kategoriji našli i PS... Umjetni nokti u nijansama Cashmere i Rouge girlkoji su nas se poprilično dojmili. Čvrsti su i elegantni, savršeni za posebne prilike, ali ako ste spremne s dugim noktima, odlični i za svakodnevno nošenje.

Nadam se da vam se svidio ovaj post!

Koji od ovih proizvoda vam se najviše sviđa?
Za što obavezno moramo napisati recenzij?
Posjedujete li neke od ovih proizvoda?

Do sljedećeg posta,

Nikol + Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe