Recenzija: Nabla Creme Shadow kremasta sjenila

10:30:00

 

Kako su mi se svidjela Nabla Creme Shadow kremasta sjenila i je li moja potraga za idealnim dnevnim kremastim sjenilima završena, saznajte u nastavku.

Otkako sam krenula na posao i redovito ustajem prije nego što je to studentici u meni drago, važno mi je da mi je šminka brzo nanesena, da izgledam svježe i da ona izdrži cijeli dan. Još sam u potrazi za idealnim proizvodima s tim značajkama, ali kremasta sjenila o kojima će biti riječ u nastavu definitivno su na dobrom putu da postanu stalni dio moje svakodnevne make up postave. 



Kao što ste prije možda primijetile na našem Instagramu, prije nekih dva tjedna sam s Pink Pande naručila Nabla kremasta sjenila. Odlučila sam se za dvije nijanse, obje prilično neutralne – Morning Glory i Entrophy. Do sada sam dosta čitala o Nabla pressed sjenilima i paletama, no s ovima u kremastom obliku nisam bila baš upoznata. No nedavno sam na instagramu kod Jelene @jelena_skendzic vidjela ova sjenila, konkretno Entrophy, pa sam ih na njenu preporuku odlučila i naručiti.  

Pakiranje je jednako kod svih nijansi: Radi se o plastičnim posudicama, gdje je dno prozirno i na njemu piše naziv nijanse (vrlo praktično), dok je poklopac vrlo elegantne tamno crvene boje. Ove plastične posudice dolaze opet u jednakom kartonskom pakiranju, koje je slatko, ali potpuno nepotrebno. Na pakiranju je naznačeno da dobivate 5 mililitara (za usporedbu, Maybelline Color Tattoo sjenila sadrže 4,5 mililitara proizvoda) proizvoda koje trebate potrošiti u roku od 6 mjeseci, što je ostvarivo uz svakodnevno korištenje. Uz to, sjenila su cruelty free i veganska.



Morning Glory (mat finish) je tipična bazna boja s kojom uvijek izgledate svježe i odmorno. Boja je nešto između bež i ružičaste, a možete ju koristiti samostalno ili kao bazu za ostala kremasta ili praškasta sjenila. Dosta je pigmentirana i bez problema prekriva sve vidljive žilice i flekice na kapcima. Kada sam je prvi put isprobala, nije me baš oduševila. Tekstura je nešto tvrđa i treba joj neko vrijeme da postane mekana pod prstima, no mislim da je to do mat finisha koje sjenilo ima. Na kapcima bez problema izdrži nekih 8-9 sati, nakon toga se počinje lagano skupljati u pregibu (napomena – nemam masne kapke). Meni dovoljno za svaki dan. 

Update nakon duljeg korištenja: Dugoročno me tekstura sjenila previše smetala da bi ju nastavila koristiti. I prije isteka 6 mjeseci navedenih na pakiranju, sjenilo se skroz osušilo. Šteta.



Entrophy  (sedefasti finish) je jako zanimljiva nijansa – nešto između smeđe, sive i brončane, na službenim stranicama ju opisuju kao „medium hazelnut muave“, što god to značilo, nekako se ipak poklapa s mojim opisom nijanse. Ovisno o kutu padanja svjetla i mjestu na oku na kojem se sjenilo nalazi, ona će poprimiti drugu boju. Radi se o stvarno prekrasnoj nijansi koja je također prikladna za svakodnevni, neutralni look. Obzirom da je tako neobične boje, kada ga nanesete na cijeli kapak, look će izgledati kompletno jer nanošenjem u pregib dobijete lijepu dimenziju. Tekstura ove nijanse je puuuno bolja nego Morning Glory. Puno je kremastija i lakše se nanosi i nadograđuje. Trajnost joj je jednaka kao i prethodnoj nijansi, dakle 8-9 sati. Iako su sjenila dugotrajna, bez problema se skidaju s očiju, barem ih ja bez problem uklonim Balea kremom za umivanje. 

Update nakon duljeg korištenja: Ovu nijansu sam za razliku od Morning Glory gotovo u potpunosti potrošila. Iako vrlo zadovoljna ovim sjenilom, nisam se odlučila na ponovnu kupovinu.

Na slici: lijevo nijansa Entrophy, desno Morning Glory

Sastav sjenila je sljedeći (nijansa Morning Glory): 
isododecane, mica, polyethylene, cyclopentasiloxane, trimethylsiloxysilicate, disteardimonium hectorite, cyclohexasiloxane, quaternium-90-bentonite, polyester-4, vp/va copolymer, pentylene glycol, boron nitride, sorbitan sesquioleate, synthetic beeswax, acacia decurrens/jojoba/sunflower seed wax polyglyceril-3 esters, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, trihydroxystearin, propylene carbonate, calcium aluminum borosilicate, silica, syntethic fluorphlogopite, calcium sodium borosilicate. +/− (may contain): ci 77891 (titanium dioxide), ci 77491 - ci 77492 - ci 77499 (iron oxides), ci 77510 (ferric ferrocyanide), ci 77163 (bismuth oxychloride), ci 77861 (tin oxide).

Da sumiramo, definitivna preporuka ide nijansi Entrophy zbog odlične boje i teksture, dok me Morning Glory nije 100% osvojila. Ako želite isprobati Nabla sjenila, možete ih kupiti na Pink Pandi (Entrophy, Morning Glory) ili na službenoj Nabla stranici. Cijena je približno ista : Pink Panda – 89,90 kn / Nabla – 11,50 €, s time da na Nabla stranicama plaćate nešto višu poštarinu ako ne naručujete ništa drugo pa imajte to na umu.

Nabla kao brand mi se jako dopala i vjerujem da ću isprobati još njihovih proizvoda, najvjerojatnije neku od divnih paleta sjenila koje imaju u ponudi. 

Jeste li isprobale ova sjenila?
Koje Nabla proizvode bi mi preporučile?


Do sljedećeg posta, 
Nikol


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe